Inne/ute?

Och även idag är håret fullt av sterain. Jag kanske kan skapa en trend? iaf här i Skövde, kanske säga att de är inne? Vi får se. Var inne hos "Ensam-mamma-söker-Johanna" (hon den där snygga, ni vet.) som har sin salong här i Skövde, fick förklarat att det inte går att göra något - antingen får man riva bort det vilket gör tokont eller så får man vänta ut det. Tack. (tagh?)


Nu ska jag analysera mig själv. För de är ju kul? Fyra sidor om endast min egen utveckling i Retorik under terminen som gått. Kul om jag inte utvecklats då? SKa jag skriva fyra sidor om min icke existerande utveckling då? GAH!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det går att få bort. Jobbigt om man är håröm bara. Efter en hel flaska balsam så var stearinet borta från mitt hår. Lycka till!

2008-12-14 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback