Min julafton



Jag har haft världens bästa dag och jag menar verkligen att jag inte kunde ha fått en bättre julafton. Jag har hunnit med att träffa alla mina nära och jag har ätit så mycket god mat. Jag har fått så galet fina julkappar av alla och jag har ingen aning hur vi ska få plats med allt fint vi fått. Jag har fått allt från otippade saker som Blender och sodastreamer till den
Ipod jag önskat mig. Självklart är julklappar inte ens är i närheten av anledningen till att jag älskar julafton så är det såklart alltid roligt att få massa fina genomtänka paket. 

Bredvid mig sitter älskling och försöker stämma sin gitarr som han fått ikväll av sina föräldrar. Ett "lära-sig-spela-paket" hade han önskat sig. Sötnöt. Jag däremot kommer inte få sova alls inatt. Herregud vad han kommer plinka. Nu har vi precis kommit hem från vår sista anhalt, kvällfikan hos Sandbergs. Så mysig tradition. Imorgon blir det juldagsutgång med en fjärdedel av familjen Sandberg.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback