Skövdemys.



Sådärja. Jag har lagat lite mat, inte ens jag misslyckas med spaggeti och köttfärsås! De ni. Daniels klasskompisar ville ha med oss ut ikväll, för i Skövde är det vad som kallas "Röd torsdag" ikväll. Billig utgång för studenter på Bogrens. Lite som onsdagar på Frimis hemma. Men vi banga, vilka tråkiga människor va? Jag har ju som förat poängterats kört tre utgångar på en vecka (i rad. ) och jag tror de är bäst att hålla i pengarna och lägga dem på julklappar istället.

Imorgon blir det julklappshandling på stan med Glögg och Idol framåt kvällen. Måtte Alice åka ut! Hon är duktig den tjejen men jag ser så mycket hellre Robin och Kevin i final, där jag hoppas Kevin vinner. VILKEN KILLE! På söndag blire Livets ord i Uppsala (JA NI HÖRDE RÄTT!) för mig och Elin, men lugn - de är bara för vår A-uppsats vi börjat på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback