"Mattias som aldrig visar sina tatueringar"


Nu äre såhär. Tatueringen på bilden över tillhör min gode kurskamrat Mattias Einarsson. Ända sedan i slutat av september när han gladde mig med nyheten av han var en trogen läsare av min blogg så har jag lovat honom ett inlägg - ett inlägg som är hans. Vi (jag och elin) kallar honom för "Mattias som aldrig visar sina tatueringar". Och det är ett smeknamn med rätt bakom sig, trots att vi har diskuterat vårat (hans och mitt) gemensamma intresse tatueringar.

Jag tycker att han är en så himla go kille och de är lite sorg för mig att han inte ska läsa vidare med oss, Retorikprogrammet. Dumma dumma. MEN! Mitt stora MEN är att han ska få bli min personliga tränare när han ska börja jobba på Friskis som just det. De är ju guld! Även om jag har min egen PT här hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kul att höra att den inspirerar, haha!:)

T-shirtsen kommer ifrån bbook.com! Mycket nöje!

Postat av: Jenny

Ska du läsa vidare på retorikprogrammet?

2008-12-10 @ 21:46:13
URL: http://ruorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback