Kvällens Dj.

Jag är kvällens Dj. Det är dock bara Daniel som får önska (ja, de är bara vi här..) och det blir en massa gamla klassiker nu. Som bland annat "Shut up and sleep with me" med Sin Sebastian och Adios med Rammstein. Det är grejjer det! Älskling har precis lagat mat, mumma. Sen blir Idol + glögg. Skönt att vara här igen men konstigt att de är sista gången jag är i denna lägenheten för alltid. Hur stor chans är det att jag åker tillbaks till Skövde överhuvudtaget? (Dock hörde jag att Mattias dyker upp till Öret i februari, det blir ju roligt! Du är sååå välkommen!)

Imorgon ska Daniel vara ute och fara och flänga hela dagen med sin klass. Lite avslutsning sådär. Jag ska sitta här framför min vän datorn och avlägga varenda vaken timma åt mitt kommande PM som måste skrivas. Hejja mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback