Komsi komsi.

Jag kan ha jobbat den värsta och stressigaste kvällen i mitt liv (det kan dock även vara en stor överdrift, vad vet ni?). Stod ensam i garderoben på Slottet där 170 personer som skulle äta middag + se på teater, en mordgåta som utspelas under middagen - kommer alla på en gång, samtidigt vill säga. Det blev kaos, för bruden som jobbade igår kan uppenbarligen/tydligen inte räkna och para ihop likadana brickor med varandra - så alla brickor låg huller om buller. Men det fixar ju Emma! Stressigt var det iaf.

Dessutom var jag skitsnygg i min nya jobbkostym (såja, såja.) tills jag fick veta att jag också skulle se ut som om jag levde i misär under medeltiden. Hejja mig! Jag kände mig plötsligt inte lika het. Nu ligger jag i sängen, är fruktansvärt nöjd över att jag inte har något inplanerat på hela dagen imorgon + att jag skrev tisdagens tal på tåget.


12 dagar kvar.
Komsi komsi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback