Jodå, det är bara juldagen en gång om året...

Om jag säger såhär: Det roligaste med igår var att jag var fin i håret. Säger inte det allt? Nejdå, men så tråkigt kanske de inte var. Första timman var galet roligt. Sen spåra allt. Kändes som förväntningarna var för höga. Olof ska iaf ha världens största tack som fixade oss förbi kön (dumma som vi var kom vi alldeles för sent) när de inte ens fanns VIPkö så att vi hann in innan biljetterna sluta gälla. Olof är min hjälte. Det var hursom jätteroligt att träffa massa människor jag inte sett på länge. Idag blir det lite mellandagsrea för presentkorten jag fick och ikväll middag hos familjen Lindh.


Dagens fråga: Hur mår Peder Flood idag och är han sugen på soppa månntro? (Soppa är ju underbar bakismat.)

Kommentarer
Postat av: Flood med 2 o

Svar: Aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, och hoppa över bakfyllemat för en soppa var så sjukt jobbigt, igår kväll satt jag och tittade på när 11 pizzor kom in genom dörren men mina tappra krigare stod emot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback