Jag äger nu EN stövel.


Justja. Glömt att berätta en historia som hör till helgens galenskaper! Jag saknar en sko förstår ni. Såhär var det, att när jag kom till förfesten hos Lotta (vi är i skövde nu alltså, så ni hänger med) så tyckte hon så synd om mig som var missnöjd med mina "icke-party-kläder" (hade ju inte förberett utgång) att hon lånade ut både skor och kläder. Jag vart glad och lade glatt ned mina skor + kläder i en påse innan vi satte oss i taxi.
 
EH VAD HÄNDE SEN? Dagen därpå, när jag sprungit upp en trappa till Josefine för att lämna Lottas skor (jag åkte ju hem i dem på natten) + kläder, inser jag strax innan mitt tåg ska gå att jag endast har kvar en stövel! JAHA, ska jag åka med en stövel hem till Örebro? Är stöveln tappad, är det på Bogrens, är den kvar hos Lotta? Jag har fortfarande inga svar. Men endast en stövel har jag. Jag fick åka hem i träningsskor. Såg lite roligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback