jadå.

Underbar dag.
Har precis kommit hem från handboll med papi, LIF-LUGI 25-23 till Linde. Så himla bra! Jag verkligen älskar att gå på handboll. Det händer så mkt och det blir verkligen aldrig segt som t.ex. lätt fotboll kan bli. Handboll och hockey ser jag helst. Iaf så spela Linde äntligen ut ordentligt och de var riktigt bra framåt idag. Missar matchen mot Allingsås då D och jag ska på stor middag hos hans familj + vänner. Blir mys de med.

Idag har jag varit i skolan för sista gången innan 5/1 och de betydde även "hejdå-fika" med la familia (jag brukar kalla dem så.) Kommer bli riktigt konstigt att inte träffa Elin varje dag. Min elin. Men det känns så fruktansvärt bra med lov, och det ska bli så skönt att åka upp till Idre några dagar.


Kommentarer
Postat av: Papi

Hej Älskling !



Ville bara tala om att matchen slutade 27-24 ,underbart med din entusiasm och ditt engagemang !!!!



Älskar dig / sov gott !

2008-12-18 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback