Idre.. här kommer vi.

Sådärja. Nu sitter vi på tåget. Första stoppet var Borlänge, nu blir det snart Mora och därifrån tar bussen oss ända fram. Erika har blivit bra och vi begravde vår smittesoro hemma under täcket så nu blir det fyra nätter av fest, snö, sol, promenader, god mat, fina vänner och ännu mera fest. Vädret här uppe är helt underbart och snö finns det mängder av!

Jag tänkte roa mig med att göra min årliga "Året som gått lista..." här på tåget, även om de är två dagar för tidigt. Jag litar inte riktigt på att nätet fungerar så långt upp som Idre. Fick förövrigt en rolig idé från Katrin fd. Schulman förut, hon och hennes vänner skriver ett varsitt brev varje år till sig själva där dom skriver vad dom tror om kommande år. Sen får ingen läsa dem förens sent december kommande år - då man läser upp dem och ser hur bra de stämde. DET LÄT KUL! Malin? Kan vi inte göra de nästa år? Josefine kanske också?




(Ajsing, bildfunktionen fungerar inte. Jag hade en fin bild på Lis&Elin där jag skulle skriva under med att jag saknar dem!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söt du är! jag saknar dig med, helt otroligt mycket! Hoppas ni får ett toppenbra nyår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback