Hejja mig.

Jag har skrivit klart en reflektion över förra veckans tal och jag har äntligen kommit på ämne till nästa veckans final-tal av denna termin. Jag avslöjar det dock inte än, det blir en hemlis till mina tankar är mer samlade. Jag har ätit nudlar nyss i ren student-anda för att jag är för lat för att gå i regnet till tybble och handla. Om 20 minuter ska jag promenera till Johan för att göra musik av gårdagens text. (Jag lovar, min Myspace ska upp innan jul. OK?)

Jag har insett vilket fruktansvärt klokt beslut det är att plugga nu, inte bara med tanke på lågkonjukturen som rubbar alla chanser till ett heltidsjobb utan också för att som Fredrik sa igår (se: gårdagens föreläsning.), en utbildad kvinna, med stor kunskap i specificerat ämne runt 25+ är de mest attraktiva på arbetsmarknaden de närmsta 10 åren. (han sa TYP SÅ) Det är så fruktansvärt roligt och utvecklande att plugga. Även om reflektioner, tal, analyser och annat tar mycket tid.


Ikväll ska jag träna för första gången på två veckor. Har inte tränat sedan jag blev sjuk.
Hejja mig! Träningsvärk imorgon?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback