Glögg+spelkväll

Jag är så trött! Nu ska jag ha kvaliétid i min soffa innan det ska lagas ett helt fantastiskt (tror jag) recept jag hitta. Pasta med avokado, svart rom, kapris, gräddfil, oliver och rödlök? Lät de inte riktigt mumma? Jag har dessutom hittat ett tokbra spel till kvällen, "Lika par leka bäst" (i ny het version, stod det. ). Man spelar i par, dvs. jag och D mot Erik och Erika.

Först stegar man upp på argumetern där man ska svara på frågor som kan göra att man lätt hamnar i bråk - t.ex. "Rangordna de egenskaper hos dig han stör sig mest på". Sen när man klarat hela stegen går man över till den positiva sidan som bara tar upp glädjeämnen ♥ Detta ska provas ikväll inför Nyår då vi är 4 st par. Så ikväll, glögg och spel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback