Gårdagen hos mig.

Kåren fredag, Klaras lördag, Björnstugan igår. Jag säger då det, det här med studentliv tar på krafterna. Men fruktansvärt roligt är det. Adventsmyset igår var mycket trevlig och jag tror vi var uppåt en 14-15 pers. Min klass är bra. Elin och jag, vi är även bra på att baka lussebullar. Det fick vi höra igår. Vissa såg lite mongis ut, men jag har hört att det är insidan som räknas?

Så runt 23.00-snåren drog sig Jag, Tarik, Peder, David och Hannes uppåt stan, först på en förfest hos Tariks lagkompis och sedan vidare till Björnstugan. Alldeles lagom mycket folk, lagom mycket dans, lagom mycket - "Tarik bjuder på alla drinkar" och lagom mycket äldre kvinnor runt 45 +.



Elin väntar spänt på resultatet


Lis kom tidigt och hjälpte oss.


Folk folk folk.


Av Anna och Seb fick jag present. Godingar där.





Mongo-bullar? Nej LUSSEBULLAR ska det vara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback