Förändringstider.

Sådärja, nu har de bölats färdigt.

Jag är glad men trött. Jag har varit på en fantastisk föreläsning i skolan ikväll, den föreläsningen var lite som en käftsmäll för hela klassen. Vi lyssnade på Fredrik Härén, en grym man som pratade om kreativitet på ett verkligen just KREATIVT sätt. Det var den bästa föreläsningen jag någonsin varit på, och imorgon är jag förberedd på att förändra och förbättra detta trångsynta landet. Han var verkligen en sådan där människa man beundrar pga. alla de böcker han skrivit och slutsatser han kommit fram till. Bor i Singapore, åker världen runt och föreläser för landslag, högsta cheferna på mega-företagen och såklart.. på örebro universitet.

Jag länkar till en föreläsning från kunskapens dag. Inte för att tror att ngn tittar på hela, men vad tusan. Nu kan ni se vem snubben är.



Kommentarer
Postat av: Larsson

Åh vilken skön herre. HAn borde komma och föreläsa för oss med. Jag tittade ju t.o.m i genom hela det där klippet. Ge mig mer! Haha

Postat av: Linnea

Tittade faktiskt på hela klippet..! Man får ju skämmas...

2008-12-02 @ 11:23:59
Postat av: Therese

Jag har sett honom tidigare och han är helt otrolig!! Skulle gärna gå på en föreläsning irl med honom!

2008-12-02 @ 23:00:50
Postat av: emma

vad kul att ni titta på klppet! Han var helt fantastisk.



Terese: Vart såg du honom? Han var så himla bra!

2008-12-03 @ 14:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback