En trött Emma...

Efter en underbar gårdagskväll hos E&E så har jag idag jobbat och med det insett hur många människor som faktiskt är idioter. Vet ni hur trött jag är på skämtet : "Ja, och så ger du mig nu trisslotter med vinst.."? Det är inte roligt! Visst ett skämt, dom skojar - men helt seriöst har jag träffat folk som tror att jag vet vilka lotter som ger vinst. PUCKON! Visste jag de skulle jag väl behålla dem själv och bara sälja nitlotterna. Inte tusan skulle ni få dem iallafall.

Det blev hursom mycket Idre-planering igår kväll. Jag ska tydligen lära mig åka snowboard ordentligt nu. Mycket ska göras innan vi drar den 28e. Alkohol ska inköpas (varför skrev jag de först?), vi ska planera måltiderna, nyårskläder ska bestämmas, musik ska laddas ned, skidkläder ska lånas och badkläder ska letas fram. Mysigt ska de bli.

Ikväll : Lugna underbara kväll. Malin och Micke kanske tittar förbi på lite glögg. Jag längtar till Juldagen då det blir utgång med just Malin (mfl.) och det är så underbart att få träffa alla som kommit hem och ska ut och slira.



(Jag och Daniel 28/12 2007, på väg mot Åbo.)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nej men ska du med till Idre, Det ska min flickvän med. Dagen innan dig! :D Hoppas ni träffar på varandra.

Postat av: emma

haha jo de vore ju troligt fredrik, speciellt eftersom jag aldrig har träffat henne : ) jag kanske ska gå på känsla, gissa mig fram till vem de är. GOD JUL FREDRIK!

2008-12-21 @ 18:11:42
Postat av: Kussen

tjoho snyggo! klart vi kikar förbi, blir nog runt halv 8-8 tiden om det är oki? Vi ska käka nu o så. Men sen tar vi gärna lite glögg oxå,närå vi behöver inte ha nåt:)

2008-12-21 @ 18:23:22
Postat av: Fredrik

Haha självklart, jag litar på din känsla.

GOD JUL!

2008-12-23 @ 17:59:00
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback