Chacha

Dans dans dans! Jag saknar att dansa regelbundet. Alltså inte krogen-shaka utan danslektionerna. Jag har varit på danspass ikväll på friskis (efter att ha gymmat!) för första gången och gudars vilken kick det var. Det var så himla roligt! Vi gick igenom ca. femton dansstilar och när vi kom till Cha-chan var jag så lycklig! ..... Dock tycker jag de är så roligt, för danspass - hur låter de? Lätt som en plätt. MEN jag skulle vilja se min älskling shaka loss där och klara alla kordinationer. Dessutom är de högt tempo och kondiskrävande (Det kan jag dock säga att han skulle klara.)




Imorgon förväntas träningsvärk.
Både gym och pass. Vad har de tagit åt mig?
Har tränat varannan dag i över en vecka nu.
HEJJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback