Back in örebro.



Jag har fått en ny favoritlåt! "Broken strings" med Nelly Furtado och James Morrisson. Love it! Sitter hemma i soffan, back in Örebro och har tre minuter på mig att blogga. Sen måste de pluggas. Ska träffa Elin för att luncha i skolan runt 13 och sedan blir det att skriva ihop de sista innan deadline 17.00, den här veckan kommer bli störd! Men annars, snålemma ska faktiskt flytta in hos mami och lillebror. Äta lite gratismat. Torsdag ska de julstädas innan älskling flyttar hem fredag.

Tänk att hela terminen gått. Den där jävla terminen som kändes som en hel evighet i början. Tänk att jag inte hade någon som helst aning om vilken underbar tid de skulle bli och vilka fantastiska vänner jag skulle hitta mitt i alla de jobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback