A change of pace

Sovdags.
Tidigt ikväll för en gångs skull. Väntar på mitt godnattsamtal bara. Ingen sömn utan det. Ramlade för eran vetskap på cykeln förut, hur många tjugoåringar gör de? När cykeln dessutom står still? (Jag fastnade med jackan. fuck.)

Vet inte vilken Jenny som frågade i kommentarsfältet (är det kanske min Eniro-Jenny? eller Karlstad-Jenny?) om jag ska läsa vidare på Retorikprogrammet. Och det ska jag. Jag älskart! Går världens bästa program. Bestämde mig för ca. 1 månad sedan att satsa då allt känns så rätt för mig med detta programmet. Dock blir det nog en dubbel examen för mig om jag pallar, gör jag det så blir det Personalvetar-examen också.


Säger godnatt med lite Goodbye for now med A change of pace.
(Kan verkligen rekomenderas! Toppenbra band.)


Kommentarer
Postat av: eniro-jenny

Det var jag som frågade i förra inlägget, kul för dig att du kör på och gör något som du verkar gilla! :)

Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet, dvs demens etc och vad vi kan göra åt det. Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag, alldeles i onödan har det visat sig då vi kan utveckla behandlingar för att kunna förhindra ålderdomen.

Läs mer på min blogg http://victorbjoerk.blogg.se :)

2008-12-11 @ 09:09:44
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback