Gårdagen.

Underbar kväll igår, riktigt riktigt lyckat. Vi började hos mig - först tjejer. Josefine, Sofie, Malin, Emma & Sara. Vi åt lite ost och kex, Malin som är så söt hade även bakat morotskakor till mig som present för hon vet att jag gillar de. Vi satt och snacka och mös ett bra tag och framåt tio kom Mohammed med hans två kompisar. Verkligen jättetrevliga! Vi cyklade till Klaras framåt halv tolv och jag stannade tills halv två. Mycket dans & mycket trevliga människor jag inte sett på länge.

Dock konstaterades att det inte kan vara roligt att vara singel i denna himla staden. För tusan vilka tråkia människor det finns överallt! De är tur Malin ska ta sig uppåt i landet snart igen och se lite riktiga karlar. Hihi. Ikväll jobbar Daniel sitt sista schemalagda brandmanspass innan hösten och jag ska hem till papi och träffa lite Boråsgäster jag saknat.

Undrar om Malin vill komma över och se lite SATC och äta morotskaka innan de?
Du har en inbjudan Malin.















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback