Mysdag

Ny vecka igen. Jag var ledid igår, helt underbart! Fick ju värsta långledigheten nu efter lördagens incident. Vi hade en mysdag igår, sista officiella mysdagen/kvällen innan Daniels flytt på fredag. Imorgon börjar ju min nollning så de är fullt fart efter imorgon kväll. På söndag åker dock både jag & Daniel till Skövde tillsammans efter han spelat match och jag återvänder till Örebro själv måndag förmiddag.

Vi var på IKEA och ´Marieberg igår, välbehövligt! På eftermiddagen tränade jag med Josefine, jätteskönt! Gick på medelpasset och det var verkligen lagom för mig. Idag väntas nog en fin träningsvärk! Iaf, på kvällen igår såg vi ARN på bio och precis som förra gången vart jag besviken. Visst är filmerna bra gjorda och framför allt så är det roligt att svensk film nu kan göras så proffsigt. Men storyn är seg och man kommer aldrig riktigt in i filmen. Men det är ju alltid mysigt att gå på bio. Idag ska vi bowla med Fanny och hennes Per. MYS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback