melove.

Jobbar natt. Hej&hå vad ensamt det är här uppe. Vore ju trevligt om någon mer än jag jobba. Det är bara massa taxi-förfrågningar och fulla människor. Men det är bra pröjs. Nu fick jag ett dödshot, de är fint. Ush vad det finns puckade människor. Säger att dom ska leta upp mig, lycka till. Men visst blir man lite rädd. Det är är ändå inga snälla saker dom säger.

Idag har vi varit på släktmiddag i Kumla hela dagen med Daniels släkt. Dom är goa, OCH 35 st. Min lilla släkt på 15 personer (sammanlagt mamma & pappa) kan inte direkt vara med och tävla i "Vem har störst släkt-tävlingen". Dessa 35 personer är bara Daniels pappas sida nämligen. Hej&hå igen. Det kan bli ett stort bröllop :> nångång. HAHA!  Iaf så var det mysigt trots regnet, fick träffa Linnea en stund också som var hemma från Götet.

Igår gjorde vi klart det mesta i lägenheten och jag är helt kär i vårat sovrum! Det blev precis så som jag ville ha det! Jättemysigt. I veckan ska det bjudas hem folk, jobbarkompisar, elin&co. och la familia. Alla ska vi fika på vår söta balkong!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback