Ush&Fy.

Jag fick ett ryck nyss, jag läste Michaelas kommentar i inlägget under. Och när jag läste på hennes blogg om hennes flytt från Stockholm & hennes kärlek till Göteborg för musikalstudier så insåg hur jag verkligen inte vill ha en sådan höst som jag hade förra året. (Även om, som jag sa till henne, man klarar det bara man vill. Speciellt när man får göra ngt man älskar.)

Men jag har vant mig vid att vakna med dig, förut var det lyx - nu är det min vana -
Jag har vant mig vid att ha dina skor i min hall, dina träningskläder överallt i lägenheten.
Jag har vant mig vid din underbara hemlagade mat och att få diska efter dig som tack.
Jag älskar att få pussa dig godnatt varje kväll, ♥
ligga i ditt knä när du kollar på sporten,
dricka tee och bara prata i våran underbara lägenhet.
Att bara leva, älska och bo med dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback