"Om det är något jag önskar jag kunde, så är det sjunga."....

Jag är dum i huvudet. Jag ska aldrig sluta sjunga. Jag är mig lik. Efter Mamma-mia filmen ikväll med pappa vill jag bara sjunga. Jag hörde folk som sa när vi gick ut, "Om det är något jag önskar att jag kunde så är det sjunga." Och det gjorde mig så ledsen, jag kan ju inte sluta!

Jag är inte bäst, inget proffs, inte grym men jag kan absolut sjunga och jag älskar det - borde man inte ta vara på det? Inte ta vara på det som att vilja bli känd - utan bara utöva det för att det är underbart? Bandet i höst blir fantastiskt, sen ska jag ta sånglektioner igen för Åsa - åsa är bäst, det blir bäst och sen har jag ju bröllopet i november att se fram emot. Det ska bli bra. Ni kan aldrig ta sången ifrån mig. Charlotte berättade igår när jag träffa henne på stan att vi har en spelning i Oktober i höst. Det är ju great!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Ville bara skicka en hälsning från min semester! Jag har det superbra och önskar att det aldrig ska ta slut! Hoppas allt är bra med dig! Kramar Therese

2008-08-15 @ 07:45:45
Postat av: Anonym

OH! therese, vad underbart att allt är fint. Jag är så himla avundsjuk! Hopaps du får uppleva massa roligt och får med dig massa minnen hem. det tror jag nog du får :> kramkram!

2008-08-15 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback