Never been kissed



Såg denna underbara film igår - Never been kissed med Drew Barrymore. Så mycket flashbacks över den, det var perioden runt femman-sexan när jag och min barndomsbästis Maria var helt upplsukade av alla Highsschoolfilmer och sprang på bio säkert två-tre gånger per film som kom. Shes all that, American pie, Drive me crazy osv. Alla var så bra! Idag 8 år senare kanske jag ser det hela med lite andra ögon men filmen är fortfarande gullig, dock är inte han killen - GUY , sådär "Jag dööööör-snygg" som jag tyckte då. (som jag iofs tycke om varenda highschool-stjärna av manligt kön)

Idag blir det tvätta, baka bröd och läsa lite innan jag börjar jobba 16.45-20.15, skönt litet passa idag. På fredag är det två veckor tills min älskling flyttar. Men jag försöker se det som såhär: Då är det bara två veckor tills jag ska börja träna med Sofie och nollningen börjar. HEJJA, man måste se det roliga i allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback