MUFFINS+ERIKA

Jag har bakat Kladdkake-muffins.
Jag är ganska duktig på att baka iaf.
Erika kommer hit ikväll, mys med Greys
och bara prat. Det var så längesen nu.

Imorgon blir det jobba hos papi, sen blir det konesrt på Stortorget med Malin och Evelina (Kanske elin & sabina?). Vincent, Veronica Maggio och Tomas Ledin. Inte det bästa men klart sevärda när det är gratis. Efter det jobbar jag natt så ingen utgång eller liknande för mig. Söndag blir det dock partaj och Björnstugan. Måndag är jag ledig. WIHIO!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för den fina kommentaren! Det värmde. Känns skönt att det finns nån som tror på att det fungerar. Vi vet ju själv att det kommer göra det, men alla är så fruktansvärt negativa.. Ha det fint! Kram

2008-08-23 @ 00:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback