Missings

Jag mår lite bättre nu. Jag tränade fakitskt förut. Sen har jag inte gjort något faktiskt, helt jättejätteapatisk har jag varit. Man kanske måste få vara det ibland. Jag har ju ändå varit ledig idag. Imorgon jobbar jag delat och det är sämst. 08.00-11.00 och sedan 15.45-20.30, dvs. jag lägger hela dagen på att jobba i stort sett. Jag ska försöka sova tidigt... eller så struntar jag i det och tittar på fler Greys. Jag har tittat klart på första säsongen nu.

Nu ska jag krama på min Pojkvän.
Jag kan behöva mer än EN kram.
Jag behöver tusen ikväll.



och jag saknar Tilly. Tilly & Vin. Ge oss en eller två fina sommarkvällar så kan vi sitta på min balkong. KOM HIIIT!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskade vännen!

Fy och ush så jag saknar dig, vin och skratt och bara massa prat! Precis vad jag vill ha!

Men det är sjukt hur mycket som är uppbokat nu, nästa helg är det släktträff och firande av min födelsedag. Helgen efter är det 40års fest helgen efter drar vi till Rhodos på söndagen (iofs) så kanske då, annars så får jag dra ner till dig när vi kommit hem igen, för fasiken vad vi måste ses, helst igår!



Massa puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback