"Is this how it feels to be special? "....

Delat pass idag. Ganska skönt faktiskt, Daniel jobbar dygn och jag är hemma nu för att vila lite innan nästa pass. Pygge har varit här och fikat, vi får så mycket fina inflyttningsblommor! Det blir så fint : ) Jag blir så glad. Ikväll jobbar jag till tio och sen blire bara hem och sova. Första natten själv i lägenheten och våran asstora 1,80-säng.


Såg mårtens dödsannons imorse, plötsligt rivs allt upp igen. Begravning 29e. Det blir till att ta ledigt då. Måste prata med Elin om blommor och liknande. Tydligen blir det minnesstund för klassen efteråt i skolan. Det blir bra det tror jag.


(Bilden är på mig och Sofie, utgång Björnstugan.)

Kommentarer
Postat av: sofie

du är snyggg!

2008-08-07 @ 18:57:54
Postat av: Anonym

emma ska du på begravningen?

/ natalie

2008-08-08 @ 12:28:27
Postat av: emma

ja, jag ska gå. ska du?

2008-08-08 @ 18:10:52
Postat av: Anonym

jag vet inte riktigt.. tänkte kolla om de va fler från klassen som skulle gå.vilka fler är det som ska gå?

2008-08-10 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback