Hösten börjar......NU!

Skövde nu, och jag har inte varit här sedan december. Det är nostaligi och minnen. Jag har ju faktiskt bara sett Skövde i dess höst/vinter-skepnad då Daniel flyttade hem till Örebro igen i Januari. Så nu, ännu en höst i Skövde. Men denna ska bli annorlunda, jämfört med hösten 2007. Jag har nytt läst Cosmopolitans guide för hur man förbereder inför en bra, välmående och lyckad höst (kan behövas efter två dagar på sjukan. ja.) Och jag var faktiskt så hurtig att jag skrev en hösten-2008-lista. Men den är hemlig, den är i mitt nya block med nya pennor till jag köpte idag.


Imorgon börjar skolan. Det ska bli kul. Jag ska vara med på pubrundan på tisdag kväll, hoppas alla inte har blivit sådär hyperbundisar redan. Jag får väl nässla mig in i något litet gäng. Hursom, efter skolan blir det jobba och sist träningspass á Friskis. Det är välbehövligt. Imorgon börjar min nya höst. Min må-bra.-höst. (hurtigt va?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback