Att fira med chai

På tåget. Precis lämnat Västerås, det är äntligen helg igen! Igen är rätt ord, för veckorna bara försvinner. Dock inte mig emot när vi måndag natt 02.45 lämnar Kungsgatan för att ta oss till Skavsta och sedan till ROM. Det är så välbehövligt och så otroligt bra. Har gjort en lista på allt vi ska se, dock har vi poängterat tusen gånger att det inte får finnas några MÅSTEN alls. Det är bara semester och ta det som de kommer som gäller.


Ikväll blir det att se Daniel spela första hemmamatchen i serien med Adolfsberg. Ska bli roligt. Pappa följer med som sällskap, sen hem till Daniels föräldrar och äta middag. LYX - att slippa laga mat ikväll. Imorgon jobbar jag i stort sett hela dygnet. Förövrigt - lönebeskedet igår berättade att jag fått 2000 kr mer än jag trott. DET ÄR SWEET! Jag firade det imorse med att börja dagen med en CHAI-LATTE, något jag inte druckit på två månader.


image1038


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback