Tjejsnack, sommaren 2007.

Frågorna är ifrån http://mlilja.net/tjejsnack/


  • Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?

  • Svar:
    Jag minns min underbara studentdag såklart, en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag minns även min och sabinas resa till AYIA NAPA - en helt sjukt bra spontan resa. VILKA DAGAR! Och framför allt så minns jag, mer än mkt annat - hur något hände som jag aldrig trodde skulle hända. Något jag är så himla glad för att de hände. Något som resulterade i en mängd, sjukt många underbara dagar och nätter. T.ex. Midsommar, motala, uppsala  reggae och många goa vanlig hemmafilmkvällar.

  • Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
  • Svar: Jag trivdes med det mesta den här sommaren, men det gick för fort. På tok för fort, ofta tänker jag på hur enkelt allt var i somras. Och hur mkt svårare saker är nu.

  • Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
  • Svar: Cypern, sthlm, uppsala, motala och ja... jag minns inte, kanske laxå såklart? till jobbet ju.

  • Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
  • Svar: HUM? vilken fråga. Jomen de är de väl lite, att få fin färg e nice. MEN de hade jag bara första veckorn efter napa, sen regna de ju verkligen bara.


    image700


    Kommentarer
    Postat av: Tilly

    Men Emma dimman gumman! Nu är det dags! JAG saknar dig, när är du i sthlm nästa gång???
    Pussapussa


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback