skövde

John Mayer och magkatarr i en soffa fortfarande i skövde. Jag vet, jag skulle ha tagit tåget mot stockholm imorse. MEN denna jävla magkatarr som infunnit sig hos mig sedan i förrgår gör allt till en pina och att sitta 3,5 timmar på ett tag med denna smärta hade varit outhärdligt - och likaså skola. Därför är jag kvar, har sovit bort dagen medans daniel har varit i skolan. Även försökt komma i kontakt med ngn slags sjukvård - dock utan resultat.
Ska man önska sin värsta fiender något - så är fanimej magkatarr ett bra alternativ.




image676image677

Helgen har förövrigt annars varit kanon, fredagen var bara mys rakt igenom med god mat och lite filmtittning, lördag spenderades på stan (jag shoppa, daniel fick följa med), efter lite slöande hemma i lägenheten styrdes sverigematchen hos Daniels klasskompis Peter, sedan vidare till en fest. Men vi blev ganska tidiga och gårdagen var en typisk slösöndag med de enda vettiga som gjordes var att promenera och tvätta.


(jag lägger upp lite bilder från helgen ikväll.)

Kommentarer
Postat av: Tilly

Det skulle du absolut kunna göra, är lite halvupptagen men när isåntfall? Men blir det Sthlm i helgen så vill jag ju jättegärna se din lägenhet!Har beställt nytt sim-kort till telefonen så imorgon eller torsdag ska det gå att ringa mig igen och det är samma nummer.Men säg du när det passar dig bäst så anpassar jag mig efter det :) Massa puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback