Skövde

Skövde ännu en helg, trots att de inte skulle bli så. Men det behövdes, jag var inte sugen på ett ensamt stockholm och en ensam lägenhet då jag har feber och är allmänt nere efter mycket. Så jag fick en inbjudan hit och stannar enda tills måndag morgon, det är lyx - min lyx.

Dagens låt - Girl med Daimen Marley


Lite tråkigt att missa insparken men de hade inte varit ngn HIT då jag inte mår helt hundra. De styrs fler utgångar, det gör det verkligen. Det är många som skriver och frågar hur jag har det, och jag måste säga att stockholm börjar verkligen bli guld. Jag trivs väldigt bra och har en helt fantastisk klass och har fått riktigt härliga vänner. : ) Men ni vet ju att, min dörr är alltid öppen för besök så de är bara att plinga om ni vill komma förbi till storstaden! Då skulle jag bli så glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback