shut up and drive

Sitter hemma i soffan och förbereder kvällen. Om någon timma ska jag ta mig till josefine med en vinflaska. Det ser ut att bli någon typ av utgång och det känns bra, jag är danssugen! Gårdaskvällen + natten spenderade jag hos Daniel och det var skönt att träffas igen. Ímorgon styr han skövde jag sthlm måndag morgon men på torsdag dyker han upp hos mig i huvudstaden och det blir mysigt. Det är lyx för mig att få sova bredvid honom. ♥

image698


Idag är en sån kväll då jag önskar martin hade varit hemma och skulle ha följt med ut.

Årefjant kan du ta och styra "Hemmåt" någon helg snart så man får se att du lever? : )



Rihana - shut up and drive


Kommentarer
Postat av: martin

aåå!
hoppas allt gick bra utan mej denna helg oxå ;) nån helg framöver ska jag styra neröver mot örebro, men vet inte när..
btw kan jag berätta vad "cry" handlar om, eller va menar du me den?!
;P
haha..
kram påre 08-tösen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback