regnar i sthlm

Underbara helg, dock regniga helg - men hur skulle vädret kunna spela roll?


Daniel kom vid sjutiden i torsdags, det blev mys hemma i Gribbylund hela kvällen och igår morse - fredag efter vi sovit länge och så, så tog vi tbanan in till stan för att kolla lite grejjer. Detta slutade dock med att jag vart några tusen kronor fattigare på kontot, vilket inte var planerat. Nej, men så allvarligt var de kanske inte - jag köpte nödvändiga grejjer inför hösten iaf. Förövrigt är jag nog de bästa shoppingrådet man kan ha, eftersom jag då tycker att allt som folk provar är jättesnyggt och hävdar att dom kommer bli sååå mkt lyckligare om dom köper det/den. Hihi.. detta funka dock inte på Daniel. Han var lite för ekonomiskt smart för mina knep. YEYE.

Igår kväll blev det idolmys medans han lagade mat, sedan Criminals minds och även vin. Problemet med vinet var detta : Vi hade druckit risvin i somras på EAST/WEST sushi hemma i örebro och då de var så gott tänkte vi dricka liknande igår kväll. Dom hade bara ett risvin på systemet så därför tog vi det, trots att flaskan såg jävligt flummig ut.
EH JA? Det var starkt 17% brännvin som smakade snaps, ren sprit. MEN VAFAN, vi shotade det istället. Vi kan väl inte slänga vinet? NEJNEJ: Nu har vi precis vaknat och ska intill stna för att se DJURGÅRDEN - ÖSK på stadion.


image702

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback