Missings

Gud vad jag har varit duktig idag! Efter skolan har jag ägnat mig åt nödvändigheter som att tokstäda mitt rum, hallen, storhandlat mat och hängt in kläder : ) Nu är allt jättefint. Efter städningen unnade jag mig lite badning i vårat badkar, tände ljus och bara hade de mysigt. Ikväll har sanna varit här och trot eller ej, men jag lagade jättegod mat. Iofs väldigt enkel men ändå! Bulgursallad med fetaost och Hullomiost. De var mumma de!



Skoldagen var seg, alla verkade trött och hängiga men det fungerade det känns som om morgondagen blir så mycket bättre. Ska snart försöka sova tidigt - bara ringa några samtal först. Helgen som gick var grym. Troligtvis blir kommande lika mysig. Jag får fint besök redan torsdag kväll.

På tal om inget alls gick jag till ICA i flipfloptofflor - och sjuttsing vad det fick mig att sakna sommaren. Titta bilden under, fjärde Juni - innan studenten. Tänk vad mycket det var som jag inte hade en aning om skulle hända den här sommaren. Vilken jävla sommar!

image699


ska skicka en kram till min älskade kusin med,
för idag har jag saknat henne massa. Min malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback