Mina kärlekar

Så var även denna helg över. Imorgon bitti styrs storstaden igen.



image674

Varit hos denna lilla pojk ikväll, min kärlek - min kusin - Gustav 2 ½ år gammal. På dagen idag har jag varit en bra storasyster och hejjat på min lillebror som sprungit något lopp idag (rättelse från tidigare, william sprang alltså inget MARATON - det var ett lopp.) Han var så sjukt duktig och tävlade mot massa äldre men kom ändå trea och sprang 3,5 km på 12 minuter. Han är ju bara 11 år : ) my love som sagt.


Imorgon har jag första lektionen i Röstvård - vilket är samma sak som sånglektion fast vi har det i Masterclass, dvs. inför hela klassen. Ett mycket effektivare och mer lärorikt sätt, det ska bli jätteroligt att höra alla! weywey.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskade Emmis! Nu har jag efter mycket klickande lyckats hitta var man " kan" skriva till dig. Men så mycket letande och så lite av allt jag ville säga blir sagt. MEN det var jättemysigt att ha dig hemma i helgen. Till och med tvätten är välkommen :) Är så otroligt stolt över dig och vet att du kan bli bäst på det du vill, och blir du inte det så är du alltid bäst ändå! Mängder med krammar från Mamma

2007-09-03 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback