I hope you had the time of your life

Ostbågar och mjukisbyxor i sängen + lite tjejsnack med Jacline i köket. Dagen har varit okej, inget chockerande har hänt och jag har varit ganska likgiltlig till det metsa. jag är dock glad för imorgon ska jag röstprova till en ny roll här i stockholm och jag behöver ju som sagt alla jobb jag kan få. så - 11.15, wish me luck.


So take the photographs and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while


Johanna sjung Good riddance (I hope you had the time of your life) med greenday förra veckan på interpretationen och jag fick upp ögonen för vilken grymt bra text det är. Det blev lite böligt och så den lektionen, de blir ju lätt de.


image697

(Älskar den  här bilden, älskar den sjukt snygga mannen - och nej, Fergie är INTE snygg. Nu har vi diskuterat färdigt de. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback