hemlisar

Utmanad utav risbergskas underbara elevrådsordförande (efterträdare á me) sara askerlund
Snälla läs igenom de, jag fick ett gott skratt när jag läste saras.




Tio saker ni inte visste om Emma Sofia Iggström




1. Jag har varit kär i Rederiet-tony (minns ni han?) när jag var 6 år och har faktiskt ett signerat idolkort + 2 brev som han skickat till mig. Vi skulle faktiskt gifta oss, de sa jag till alla på lekis. (Än är de väl inte försent`?)


2. Jag sover till 99 % alltid naken när jag är ensam


3. En midsommar..( nångång ja.) så blev jag för full... lite FÖR full. Det pinsamma var att alla var typ 5 år äldre, jag vart "lilla emma som inte klarar att dricka öl" och till råga på allt var jag sjukt intresserad av killen som tagit med mig dit. Jag kan dock skylla på att vi drack i 3 timmar i en 40gradig badtunna, dvs. det är som att supa i en bastu.

(Tillägg: trots att jag inte trodde de, så pratade han med mig efter den kvällen igen - och jag tror faktiskt att han tycker att jag är HELT okej. hihi)

 
4. Jag är sjukligt, obotligt nyfiken och älskar att höra allt om allt - favoriten är historier om hur folk träffade sina flickvänner / pojkvänner.


5. Jag är en riktig gråt-brud, jag gråter till det mesta och har ofta några tårar till övers om det behövs. (Tillägg: elin och jag bölade en gång på ett dansgolv på malta för att en italiensk kille med töntkläder just var så töntig och så ensam.)


6. I åttan fick jag väldigt mkt hjälp av mammas kompis att sy en klänning på syslöjden , dvs. hon sydde typ hela. Jag är sjukligt dålig på att sy vilket min lärare visste och därför kom på mig. DET var sjuuukt pinsamt ja.
- eh emma, hur gjorde du när du sydde detta?


7. Jag är en jävel på att få min vilja igenom och på att argumentera så att jag faktiskt får som jag vill.


8. Jag sover till 99% alltid naken när jag sover ensam...


9. Jag är sjukligt obotligt ÖVERSOCIAL, jag menar inte lite - jag menar på allvar. På den nivån att jag kan aldrig vara ensam, jag kan aldrig banga en utgång och jag mår faktiskt lite dåligt om jag inte får lära känna nytt folk. JAG ÄLSKAR att träffa nytt folk. (Jag har faktiskt en djävul inuti mig som säger åt mig att jag aldrig mer får ett socialt liv om jag t.ex. missar denna utgången..sådäså.)


10.  Jag har en liten dröm om att få jobba som livscoach, dvs. en slags vägledare i livet när det gäller allt ifrån kärlek - karriär.





jag utmanar : Linn, Matilda och Elin


Kommentarer
Postat av: sara

haha vilket gulligt inlägg. Och söta du som skrivet så fint om mig :)

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-07 @ 20:36:51
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback