Helg

Okej, i Örebro igen efter en kväll + natt + förmiddag i Skövde. Jag tycker mig känna att jag åker jävligt mycket tåg nuförtiden. Det blir visst endel. Det kanske bara är att vänja sig? Stockholm ensam ikväll lockade inte då klasskompisarna var i sina hemstäder så jag styrde mig tillbaks till Öret och blev bjuden på bio och pacos av pappa. Nu är jag hos mor min och det är skönt att träffa dom, speciellt lillebror. Goast i världen, han ska springa maraton imorrn och jag ska stå längst fram och hejja på honom. my love.

image668


Efter att ha varit "hemma" en sväng i Örebro i onsdags tror jag till storstaden i torsdags och fick sällskap av Elin. VI SHOPPADE, eh ja! Höstskor, jeans, klänningar mm. Tack för den! Vi styrde oss till Kulturama på kvällen där det var uppträdande av klassen över mig vilket var mycket bra, dom var som jag trott GRYMMA. Och för att göra kvällen ännu bättre så styrde vi middag i Gamla stan efter det. Sen däckades det direkt i varsin säng och i fredags efter massa fixande (t.ex. jobb-uppstyrning) så tog jag tåget 3,5 timmar bort till Skövde. Underbar kväll med underbar mat och underbart sällskap. Ibland går timmarna så fort, för fort och de här 24 timmarna bara flög iväg.



image669image671image672


image673

Kommentarer
Postat av: Malin

hej babie!!!
va ju tvungen o se om du hade några roliga bilder:)coola skor du har på en bild...e dem rosa?!;)ush...ska plugga hela dagen idag känns ju lite sådär, men har seminarie imorgon så det är bara att stå ut.kanske träna lite oxå, får se. hoppas allt är bra med dig.saknar dig!du får faktiskt ta o komma upp snart!kanske när jag fyller:):):):):):)närå men vi får väl se!sköt om dig babie!!LOVE/////////din kära kusse som
emot sin vilja håller på att bli norrlänning!haha iallafall börja prata som en..ush

2007-09-10 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback