Gävle goes Örebro

Shiet, 10.21 och jag är vaken trots att jag anlände till sängen 03.15 i väldigt härligt skick. Kvällen igår var en höjdare rakt igenom och det var ruskigt längesen jag hade så otroligt roligt. Jag började med att möta Micke, Fabbe och Jonny på stan för att sedan dra till deras hotell där vi slöt upp med Kristoffer och Viktor + Mickes kusin lisa från Örebro.

Jättemysig förfest och väldigt roligt folk. Runt elvatiden styrdes klaras där till&med VIPkön var jättelång. Och jag som inte varit ute på iaf 4 veckor tog lätt igen alla dansning jag missat - rejält. Vi dansade verkligen i stort sett varenda minut fram tills de stängde 02.00.



image692
jag och micke

image693
Micke och Victor

image694

image695
Fabbe och Christoffer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback