en såndär vanlig onsdag




image614
(jag saknar min malin.)

Började skolan vid tiotiden och fick skjuts av pappa eftersom han var här igår tills imorse och hälsade på. Dagen flöt på skönt och första riktiga lektionen med lärare var "Tal" efter lunch, vilket blev en chock. Jag har aldrig varit med om hårdare lärare förut och vi förstod verkligen direkt att det här ämnet kommer bli tufft men lärorikt. Efter världens längsta hål då vi hängde på bryggan i solen så hade vi kör och det var helt jävla underbart att höra hur bra de lät.


Efter skolan som slutade klockan fem drog jag, Herman och Sanna upp på stan och efter vi droppat Sanna så drog jag och Herman till St.eriksplan till en helt underbar skivbutik där vi handlade lite FÖR mkt. Det blev lite John Mayer, två skivor med Ison och Fille, promise and the monster och The killers : ) så nu ska de spelas. efter shoppingturen skjutsade han hem mig och nu har jag precis hoppat ned i sängen med lite käk och idol på tv.


Papi var som sagt här igår, han bjöd mig på Wallmans och det var mysigt. På fredag äre inspark och planerat är att föra hos Jenny som bor vid skolan, sedan några timmar på skolan med öl för 15 kr (jomentackar.) och sedan utgång med klassen + lite annat folk. Det kan bli bra de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback