En jävla massa hejdå

Helgen är slut. Veckorna bara försvinner, speciellt de dagar då jag är som gladast. Jag är så jävla trött på att säga "Hejdå", och framför allt känns det som att jag säger hejdå hela jävla tiden.



Fredagen började med att äta middag med familjen och titta på Idol. Mycket mycket mys. Sen gick jag till Daniel och vi tittade på "Criminal minds", för att sedan hämta hans syster på stan. Det blev sent och lördag morgon sov vi bort, för att när vi sedan vakna äta en jättefrukost runt sisådär halv ett. Jag tog mig till josefin och vi cykla sedan för att titta på daniels första halvlek på Rosta Gärde. På kvällen blev det middag + en del vin och annat hos Josse med hennes föräldrar.
 
Utgång styrde vi på klaras och jag är nöjd med kvällen, den var spännande iaf. Idag har Daniel och jag sovit bort dagen, samma jättefrukost som igår och på eftermiddagen tittat lite på en fotbollsmatch på heden. Nu ska jag snart till papi och umgås med han för att sedan ta tåget "hem" imorgon bitti.


"Göm mina händer, dölj mina spår
Håll om mig älskling, håll om mig hårt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback