DET ÄÄÄÄR ALLVARLIIIT

... klädsel: Morgonrock hittils / Senare ny klänning a´H&M
... frisyr: Plattat med lugg
... låt: We´re gonna make it - Daimen Marley
... vill ha: EN jävla helkväll ikväll
... saknad: Jo jag börjar känna att saknad är min ständiga känsla, 33 mil är ändå 33 mil.
... roligaste: FInbesök från gävle ikväll
... tråkigaste: 6 dagar kvar..
... kramar: mamma kanske?
... pussar: Jamen, när var de senast lixom? I tisdags morse? ja, ush så längesen.

... köp: Lunch med chrille senare
... lunch: Som sagt
... träning: Mamma och jag ska gå upp på stan i de fina vädret
...Dagens "åh nej!": Jag har inte mkt pengar kvar, NEJ!


btw.Skönaste Shan da man klippet
 
http://www.youtube.com/watch?v=QMXLrB44Nh8
DET ÄÄÄÄÄR ALLVARLIIIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback