UNDERBARA KÄNSLA

Sjukt bra dag, sjukt bra humör, sjukt glad tjej. JAG MÅR SÅ BRA IDAG!





Tar det från början. Måndagskvällen blev helt underbar - sanna och jag fixade biljetter till Takida utanför Fryshuset några minuter innan spelningen började. Jag hann på dom minuterna få många ovänner, men vad tusan. Konserten var grym och vi hade de toppen. Jag sov hos sanna sen och de var mysigt att få träffas, var längesen kändes de som. Tisdagen började segt och jag hade en jobbig känsla i kroppen som frågade mig - vadfan jag gjorde där? Det blev dock bättre efter lunch då jag lunchade på SPOON (favoritfiket i hamnen) och även tog en långpromenad med Emma. Vi hann diskutera mycket bra : ) Hon är go hon. Emma & Emma. Jag ville inte sova själv igår så det blev tv&myskväll hos sanna igen och sånt gillar vi ju.



Dagen idag har varit grym från början. Jag börjar lära mig att ta ORDER från våran militäriske TAL-pedagog så till&med den lektionen var bra. Stageingen var toppen och allra bäst och mest efterlängtat blev sånglektionen med DIMITRI - min första dessutom. DEN VAR BARA SÅ BÄST! en riktig "aha-upplevelse" då man verkligen förstår varför man sysslar med de man gör och verkligen påminns om hur mkt man älskar de. Har man aldrig känt så äre svårt att förklara - underbara känsla. "Black velvet" är numera min favoritlåt och jag längtar verkligen efter att få köra den på ngt gig.

image705



BTW!  Några konserter med oss kulturamaelever.

Lunchkonsert med min klass : 18/10 på kulturama i caféet vid scenen.
Pubkväll med sång-klasserna 1A&1B  : 25/10 på Kulturama
Konsert med Kulturamakören oc Cindy Peeters på Dieselverkstan : 17/10
STOR PUBKVÄLL med Sång1B : 22/11 Kultrurama (KOOOOOM!)
Liberiakonsert Immanuelkyrkan med Kulturamaelever : 24/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback