Underbara helger

image731

 BRUUUUDAR! Jag är så glad. Det händer så mycket roligt framöver. Nästa helg är det Karlstad som gäller med emma&co. Alla vi som var i Karlstad i mars drar dit och hälsar på Jenny som pluggar där. Förutom malin föresten, för hon stannar ju i sitt himla norrland. Iaf, dagen innan ska jag ut med lite klasskompisar. Och på torsdagen äre lunchkonsert med min kära klass. Sen är massa pubkvällar framöver också. På höstlovet, v. 44 kommer sabina,andrea,elin,carro och co. till mig i stlm : ) Då blire drag. GUD VAD GLAD JAG ÄR! Jobbad i Karlskoga idag och tjänat pengar. Thats nice.

Om någon timma kommer Sanna hit för att kolla på Idol. Sen ska jag sova med Daniel hos han. imorgon med.
Lyx lyx lyx. Min lyx.

Kommentarer
Postat av: sara

låter kalas! :D

Postat av: elin

jasså gör vi? haha det visste jag faktiskt inte.. ring mig, pöss

2007-10-12 @ 23:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback