Sushi my love

Måndag idag - ingen ångest över det faktiskt. Jag har haft en toppenbra dag i skolan och det är skönt att få träffa klassen igen. De måste vara ett gott tecken att man saknar dom va? Lovley.

Ikväll blir det - gå runt sjön innan det blir mörkt. Med lite bra musik i Mp3n blire mysigt. Sedan tänkte jag ta mig i kragen och gå och sola. Det är skönt, för att sedan handla veckans storinköp av mat. Sova tidigt vore ju kanske en idé också när man gick upp ur sängen 05.30 imorse. HUUUAH! Det var jättemörkt när jag lämna lägenheten. Äre meningen att de ska bli riktig höst nu och snart även vinter? Fytusan.

image722

Var och käkade sushi med Herrman och malin efter skolan. Det var mys. Sushi är mys.
Nu ska jag och jacline ha lite livs-prat i köket.Det hör kvällarna till här på Gribbylundsvägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback