saknad.

47156-110

Pratar med Fanny på msn. Edinburgh. Där är hon. Och gud vad jag saknar henne.
Bilden är tagen 2004, i sommarstugan. Vår sista sommar i Figeholm. Tokiga flickor!



Jag är så glad ikväll. Jag har haft en så bra helg. Alla mina helger är iofs fantastiska. Fredagen började med mys hos Jossi, idoltittande och lite vin. Åkte sen hem och umgicks med la familia. På lördagen, dvs. igår drog jag, pappa och lotta till karlstad på bröllop och de var mer än roligt att träffa alla. Henrik och Annika var så vackra : ) Lägger upp bilder imorgon här.


Idag tog jag swebus till skövde från karlstad 12.00 och kom fram till Daniel vid tretiden. Mycket smidigt. Vi har bara degat idag, myst lite och tittat på tv. Jag stannar här tills torsdag, ngn dag i veckan ska jag träffa ami i göteborg och förövrigt har jag tänkt att passa på att träna lite när jag ändå är ledig. Måste öva massa också inför nästa pubkväll som är redan 15e nov, dvs. SNART! fyfan vad roligt.

Kommentarer
Postat av: Jenny =)

Här har flickan besökt Karlstad utan att ringa mig.. ojoj ;) haha..
Hoppas att bröllopet var fint! =) Ha det gött!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback