My lovley weekend.

image740

SItter i Skövde - stannar här tills imorgon. Då blire Karlstad med brudarna. Fy sjuttsing vad drag de blir. Både födelsedagsfest för Jennybabe och sedan Generalfest i hennes trappuppgång. En sån kväll kan jag tänka mig att de är väldigt roligt att gå på universitetet.. de blir ju inte riktigt samma sak med Kulturama där alla är utspridda över hela stockholms stad.

Ikväll blire bara mys framför tvn, Idol och "fredag hela veckan" + lite vin och Daniels goda mat. Den tycker jag om : ) Jag får sköta disken för jag uppskattas inte i köket när mat ska lagas. esh då! Justde, ska även tillägga att lunchkonserten med klassen igår gick så otroligt bra och alla var så sjukt grymma. ME LIKEE, afro 1b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback