Jul jul...

Ge mig vinter. Snälla ge mig december och jul nu. Jag får rysningar när jag tänker på att det snart kommer att bli November månad - det måste väl vara årets segaste? Dom som känner mig vet ju att jag blir som en galen fyraåring så fort vi passerat gränsen till December månad. GE mig snö, julmusik, varm choklad och mysiga kvällar under filten. Ljusstakar i fönstrena och alldeles vitt på gatorna. MYYYS!

Hade jag bott i örebro så hade jag och mina tjejer (Sabi, andrea och marika) börjat öva våra jullåtar nu till alla julgigen och luciatågen. JAG SAKNAR ER! Sabina skicka sms förut.. "Slemmis, kom till örebro och gå ut med oss".
Då undrar man lite varför man sitter på ensemblelektion i sthlm, 2 timmar bort och tjatar ihjäl gamla rocklåtar?!



image736

(Någon jag känner kommer inte gilla de här inlägget... HA! Glädjedödare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback