"Hon är värd att anstränga sig för"

image742

Tillbaks hos Daniel. Tillbaks i SKövde efter en eftermiddag + kväll + natt i Karlstad med tjejerna. Det var mycke roligt de : ) Jag tycker ju om karlstad, som vi vet. Nu äre bara deg och mys. Jag har precis satt i mig massa glass och vi har tittat på "Greys Anathomy". Jag brukar ju inte följa det slaviskt MEN de är faktiskt väldigt väldigt bra jul.
Ibland kan man få sådana där AHA-upplevelser när man tittar på tv, någon säger nånting och man fastnar direkt för just den repliken. Det fanns med en sådan i dagens avsnitt. En söt sådan.

Derek  pratar med Merediths pappa om Meredith som han är tillsammans med och säger :
"Hon är värd att anstränga sig för."


Det tyckte jag var gulligt. En sån mening man önskar att någon skulle säga om en själv någon gång.
Iaf. Bilder från igår kommer upp på
popashell.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback